29 maj 2016

Prawa autorskie

Nadrabiam zaległości po długim weekendzie, jednak w pierwszej kolejności chciałabym rozpocząć pewien temat. Prace, które tu zamieszczam są moją własnością objętą prawami autorskimi i wszelkie kopie i udostępnienia mogą być tylko za moją zgodą. Nie mam siły na walkę z wiatrakami w postaci podpisywania wszystkich zdjęć, oraz szukanie osób, które owe prace "kradną" i podpisują jako swoje.
Jednak w internecie nie jesteśmy anonimowi. Ja , poniekąd osoba publiczna w świecie stylizacji paznokci, z licznymi artykułami w gazetach branżowych jestem rozpoznawalna po pracach
Świat jest mały, a zainteresowanie paznokciami coraz większe , więc osoby kopiujące moje zdjęcia i przyswajane jako swoje mogą być pewne , że będą znalezione przez kobiety, które obserwują mojego bloga...


Dlaczego ten temat? Dziś dostałam wiadomość na moje prywatne konto na fb, iż moje zdjęcia są udostępniane u Pewnej osoby jako swoje...

Cóż, z jednej strony miło iż można być dla kogoś inspiracją a z drugiej irtyacja, iż należałoby tak jak stanowi prawo podać źródło grafiki , jeżeli się ją kopiuje....

Tak więc proszę o nie rozpowszechnianie moich zdjęć jako swoich , oraz w przypadku kopiowania- podawania źródła skąd i kto jest autorem. Szanujmy swoją pracę. Przypisywanie prac jest karalne ...



Tymczasem kilka moich prac... Co byście o mnie nie zapomniały :)
Jeżeli znalazł ktoś moje prace u kogoś innego - proszę o link w komentarzu. Pozdrawiam

Kolejność losowa, za dużo się nazbierało...


Efekt syrenki na Semilacu003 , efekt syrenki firmy Indigo.


Strong White z Semilaca z efektem syrenki od Indigo plus SV



Semilac 134 plus efeckt holo grapefruit od Indigo


Syrenka jak zawsze hit sezonu.















Sugar effekt wykonany syrenką :)





Efekt szkła od Indigo








Semilac 003 plus efekt syrenki

Pozdrawiam :)



1 komentarz:

  1. Super pazurki. świetne inspiracje.
    http://avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wyrażenie własnej opinii :) Zapraszam ponownie.